,وبلاگ نشود

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

,وبلاگ نشود

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

دانلود آهنگ عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای mp3 با لینک مستقیم همراه با متن

دانلود آهنگ عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای mp3 با لینک مستقیم همراه با متن موزیک زیبای عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای

دانلود آهنگ عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای

شب به کوی عشقم و روز هم به هر ویرانه ای

دل همی گوید بیا باهم بسازیم خانه ای

عاشقان کی خانه دارن

عاشقان کی خانه دارن

دل مگر دیوانه ای

وقتی با خیال تو

تک و تنها میشینم

به تو که فکر میکنم رنگ عشق و میبینم

به تو که فکر میکنم رنگ عشق و میبینم

به تو که فکر میکنم

لحظه هام شیرین میشه به تو که فکر میکنم لحظه هام شیرین

میشه پیش چشمم همی چی خوب و دل نشین میشه

تو همیشه توی خوابهای منی

دختر شرقی رویای منی

بودی و هستی و باز خواهی بود

دختر شرقی رویای منی

بودی و هستی و باز خواهی بود

دیروز و امروز و فردای منی

این همه رنگها رادر تو میبینم

خوبی دنیا را در تو میبینم

رنگ عشقی تو که همرنگ من

تازه عشقی که هماهنگ منی

لینک دانلود (در حال اپلود)