,وبلاگ نشود

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

,وبلاگ نشود

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

دانلود اهنگ خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم mp3 با لینک مستقیم

دانلود اهنگ خیال میکردم  عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم یه روز تو خوابمم نمیدیدم (راغب) دانلود آهنگ جدید راغب همینه عشق  Hamine Eshgh With Text And Direct Links

دانلود اهنگ خیال میکردم عاشقت نمیشم 

متن اهنگ

خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم

یه روز تو خوابمم نمیدیدم واسه تو جونمم بدم

دلم یه کاری کرده با غرورم

که مثل بچه هام تا از تو دورم  

دانلود اهنگ خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم mp3 با لینک مستقیم

که وقتی میری بغض رو از چشام میشورم

دانلود آهنگ راغب همینه عشق

دلت یه لحظه واسه من نمیشه

میدونم تقصیر تو نیست همیشه

اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه

همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق یه حس دلهره که میگی با خودت نباشه بهتره

دانلود اهنگ خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم mp3 با لینک مستقیم