,وبلاگ نشود

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

,وبلاگ نشود

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

چرا وی پی انم وصل نمیشه فروردین 98 : علت وی پی انم وصل نمیشه چیه

چرا وی پی انم وصل نمیشه فروردین 98 : علت وی پی انم وصل نمیشه چیه علت وصل نشدن فیلترشکن در اندروید قطع شدن اینترنت بعد از اتصال vpn در اندروید مشکل اتصال vpn در اندروید قطع شدن اینترنت هنگام استفاده از vpn در اندروید مشکل vpn با اینترنت ایرانسل چرا فیلتر شکن وصل نمیشه  علت کار نکردن سایفون در اندروید و دیگر سیستم عامل ها، فیلتر شدن مسیرهای ارتباطی این فیلترشکن ها و وی پی ان ها است تا مسیرهای سوء استفاده بسته شود.

مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلی سینا - تنظیمات VPN ...آموزش وصل شدن به اینترنت و تنظیمات VPN از طریق گوشی موبایل ... 5-برای اتصال با یک شبکه به روی آن کلیک کنید و منتظر شوید تا با نمایش علامت تیک در کنار ...

مشکل vpn با اینترنت سیم کارت - پرسش و پاسخ سایت ویندوز فون  من از زمانی که همه چی قطع شد نتونستم از وی پی ان استفاده کنم. قبلش میتونستم. ارور cant set profile میده یا وصل نمیشه. یکبارم وصل شد که هیچی ...
چرا وی پی انم وصل نمیشه فروردین 98 : علت وی پی انم وصل نمیشه چیه
 من هرچی برنامه ی vpn رو گوشیم نصب می کنم جواب نمیده و وصل نمیشه ... راستی من سوپر وی پی ان رو روی گوشیهای زیادی تست کردم همشون مشکل داشتن. .... نمیتونم وصل بشم نه با نت همراه اول نه با وای فای اگه فیلتر شدن پس چرا بعضیا ...
به سرورو وی پی ان + ساکس وصل گردین . (به طور همزمان وصل می کنه موقعه ای کانکت زدن ) 2- بعد از کانکت می تونید بلاع استثنا همه سایتها رو باز ...
دوست عزیز ازکانکشنهای اماده استفاده کن من مشکلی ندارم واز وی پی ان استفاده میکنم درضمن انتی ویروس نصب کنی وی پی وصل نمیشه من از انتی ...
چرا وی پی انم وصل نمیشه فروردین 98 : علت وی پی انم وصل نمیشه چیه
 من امروز‌ سایفون نصب کردم قطع و‌وصل میشه بزور وصل میشه اصن ... ینی تی تو این سایت نمیشه وی پ... ی ان نوشت عجبا..... snap وی پ ...ی ان خوبه.
در صورتی که مدل گوشی شما با تصاویر متفاوت می باشد در موتور جستجوی گوگل برای ایجاد یک اکانت وی پی ان (VPN) متناسب با گوشی موبایل خود جستجو کنید.
علت وصل نشدن فیلترشکن ها : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از دلایل مخالفت دولت با فیلترینگ این است که اگر برخی از ...
چرا وی پی انم وصل نمیشه فروردین 98 : علت وی پی انم وصل نمیشه چیه